بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


نکاتی که باید در مورد خمیر دندان بدانید

نکاتی که باید در مورد خمیر دندان بدانید

خمیر دندان که به از بین بردن پلاک ها و باکتری های ایجاد شده در فضای سطح دندان و مبارزه با بیماری های لثه کمک می کند ، برای سلامت دهان و دندان بسیار مهم است. بیشتر خمیردندان ها حاوی موادی هستند که مینای دندان را تقویت کرده و با پوسیدگی دندان مقابله می کنند.

خمیر دندان چیست؟

مواد موجود در خمیردندان بسته به اینکه برای چه ماده ای مفید هستند متفاوت است. به عنوان مثال ، برخی از آنها عمدتا برای سفید کردن دندان استفاده می شود ، در حالی که برخی دیگر دارای برخی مواد هستند که با بیماری لثه مبارزه می کنند. به طور کلی ، خمیردندان ها عبارتند از:

 

ساینده های ملایم: نمک های کربنات منیزیم ، سیلیسیم بی آب ، کربنات کلسیم ، اکسید آلومینیوم هیدروپونیک و فسفات.

گلیسرول ، سوربیتول و سایر مواد "مرطوب کننده" که از خشک شدن خمیر دندان جلوگیری می کنند.

غلیظ کننده هایی مانند جلبک دریایی یا کلوئیدهای معدنی یا صمغ طبیعی (برای کیفیت و ظاهر خاص خمیر دندان)

فلوراید مینای دندان را تقویت می کند.

مواد شیرین کننده (ساخارین و غیره) موادی که باعث پوسیدگی دندان نمی شوند.

شوینده های کف کننده خمیر دندان: سدیم لوریل سولفات.

چگونه بهترین خمیر دندان را برای دندان خود انتخاب کنیم؟

 

 

اولین کاری که باید هنگام انتخاب خمیر دندان انجام دهید این است که مطمئن شوید محصولی که خریداری می کنید یا می خرید ، به قول های خود عمل می کند. به عنوان مثال ، بررسی کنید که آیا خمیردندان شما حاوی فلوراید است. کسانی که حاوی فلوراید هستند توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده تنظیم و کنترل می شوند. آنهایی که فلوئور ندارند ، محصولات آرایشی هستند. مواد تشکیل دهنده این نوع محصولات را بررسی کنید. شما باید بررسی کنید که آیا توسط نهادهای مربوطه تأیید شده است ، در غیر این صورت باید دانش دندانپزشک خود را داشته باشید یا یک مکمل فلوراید را جداگانه مصرف کنید.

 

فواید فلوراید موجود در خمیر دندان

فلوراید یکی از اساسی ترین مواد تشکیل دهنده خمیر دندان است. فلوراید ماده ای است که همه افراد ، پیر ، پیر و کودک باید در طول زندگی خود از آن استفاده کنند. فلوراید موجود در خمیردندان تغییر شکلهای میکروسکوپی ایجاد شده در سطح دندان را مجددا تجدید می کند. علاوه بر این ، فلوراید سطح دندان را تقویت می کند و به مینای دندان در برابر حملات اسیدی که توسط باکتری ها ایجاد می شود مقاومت می کند.

 

توجه به مصرف بیش از حد فلوراید در کودکان!

اگرچه فلوراید برای سلامت دندان مفید است ، اما در مورد استفاده بیش از حد از کودکان باید برخی اقدامات احتیاطی انجام شود. کودکان باید هنگام مسواک زدن مورد مشاهده قرار گیرند ، از مصرف بیش از حد خمیر دندان و بلع آنها جلوگیری می شود. عادت به شستن دهان در کودکان برای کودکان بسیار مهم است. ما خمیردندان های فلوراید زیر 3 سال را توصیه نمی کنیم ، اما اگر مشاهده می کنید که خمیردندان ها تا 6 سالگی بلعیده شده اند می توانید یک خمیر دندان بدون فلوراید انتخاب کنید.

 

خمیر دندان مخصوص برخی از مشکلات دندان و لثه

برای هر آنچه که سلامت دهان و دندان فرد شما نیاز دارد ، یک خمیر دندان وجود دارد. اگر دندان های حساسی دارید می توانید محصولی را انتخاب کنید که حاوی نیترات پتاسیم ، کلرید استرانسیم و آرژنین باشد. برای مقابله با التهاب لثه یا تارتار می توانید خمیردندان های حاوی دی سدیم پیرو فسفات و سیترات روی را انتخاب کنید ، می دانیم که خمیر دندان های حاوی تریکلوزان (تریکلوزان) نیز بسیار موثر هستند ، اما از آنجا که نگرانی هایی در مورد استفاده از این ماده وجود دارد ، باید با احتیاط استفاده شود. طیف گسترده ای از گزینه های خمیردندان از کربنات گرفته تا کاربامید پراکسید برای سفید شدن دندان وجود دارد.

 

اگر دندان های حساسی دارید یا مشکلاتی مانند تارتار دارید ، از خمیر دندان های مورد تأیید سازمانی استفاده کنید یا برای مشاوره با دندانپزشک خود مشورت کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نخ دندان, دندانپزشکی, کودکان, بهداشت دهان و دندان, دندانپزشک, خمیر دندان, فلوراید,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : جمعه 10 بهمن 1399



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.